Philips Expression FC8602 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Expression FC8602 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pilar123 11-07-2009

wat een slecht apparaat is dit!
we hadden deze nu 1 1/2 jaar.
Nu is opeens de moter stuk?? tja garantie zit er niet meer op dus daar gaat 89,- de prullenbak in!

Goertz 18-09-2007

Wat een draak van een apparaat. Dat dit model het produktiestadium heeft gehaald is mij een raadsel: de wielen krassen op de grond, in de hoogste stand maakt hij veel herrie en is de zuigmond wat mij betreft niet geschikt, hij zuigt zich zelfs vast aan een laminaat vloer. Binnen twee maanden was het sluitsysteem van de telescopische buis al kapot: gevolg is een scherp achterblijfsel. Bij het verwisselen van de stofzuiger zak valt de rubberen pakking er steeds uit, gedoe om deze weer terug te krijgen. Gisteren na drie maanden elende een andere en duurdere gekocht.

Peer B 11-03-2007

Op de laagste stand is hij fluisterstil en zuigt dan toch nog heel behoorlijk.
Op de middenstand doet hij het goed en is het geluid acceptabel.
Op de hoogste stand zuigt hij zich zo stevig aan de vloerbedekking vast, dat stofzuigen haast onmogelijk is, hij maakt dan ook een oorverdovend lawaai. De hoogste stand is wel geschikt om - met oordoppen in - de lastigste haren van de meubels te zuigen.